Gustul pe care te poți baza este din 1998!

Tu în ce an te-ai născut?

 
neumarkt.ro

ALCOOLUL ȘI
SĂNĂTATEA

Atunci când sunt consumate cu moderație, berea și alte băuturi alcoolice din portofoliul nostru pot face parte dintr-un stil de viață bine echilibrat. Suntem producători de bere mândri și hotărâți să promovăm un consum responsabil și să reducem consumul dăunător de alcool.

Considerăm că este important ca toți consumatorii să fie bine informați cu privire la alcool, la produsele noastre și la modul în care acestea pot fi savurate în mod responsabil. Ne asigurăm că subliniem acest lucru pe ambalajele noastre, în campaniile publicitare și promoțiile noastre și prin parteneriatele noastre.

Consumul de alcool este o alegere personală.

Riscurile și beneficiile personale ar trebui să fie luate în considerare înainte de consum. Unele dovezi au arătat că există o relație între consumul de alcool și anumite probleme de sănătate. Alcoolul afectează diferite categorii de persoane în moduri diferite. De asemenea, pentru unele persoane, consumul moderat de alcool poate crește anumite riscuri de sănătate, cum ar fi problemele cardiovasculare, diabetul și anumite tipuri de cancer. Dacă aveți alte întrebări sau preocupări, vă rugăm să îl contactați pe medicul dumneavoastră.

Consumul excesiv de alcool poate avea consecințe periculoase pe termen lung, cum ar fi dependența de alcool sau alcoolismul, și trebuie evitat întotdeauna. Unii oameni nu ar trebui să bea niciodată. De exemplu, persoanele care nu au împlinit vârsta legală pentru consumul de alcool, femeile însărcinate, cele care urmează să conducă vehicule sau să opereze utilaje sau care nu își pot controla consumul de alcool.

Multe guverne publică recomandări privind consumul de alcool la care consumatorii pot face referire. Autoritățile de sănătate publică reprezintă, de asemenea, o sursă importantă de informații. Pentru a afla mai multe despre alcool și sănătate, vă recomandăm să vizitați următoarele surse:

Marketing responsabil pentru produsele noastre

Codul nostru de marketing responsabil îi ghidează pe toți cei din Heineken care sunt implicați în comercializarea și vânzarea produselor noastre pentru a ne asigura că nu contribuim la un consum excesiv sau la o utilizare necorespunzătoare. De asemenea, respectăm codurile regionale și naționale privind publicitatea pentru bere sau alcool. Plasăm comunicări publicitare numai în cazul în care cel puțin 70% din audiență are peste 18 ani sau, în unele țări, vârsta legală de cumpărare, dacă aceasta este mai mare de 18 ani. Vom prezenta doar persoane care au cel puțin 25 de ani și care se comportă și par a avea această vârsta.

Nu vom sugera că alcoolul este cheia succesului social sau sexual. Definim comunicarea comercială ca fiind toate activitățile desfășurate în scopul comercializării mărcilor noastre (mărci alcoolice și orice versiune fără alcool a mărcilor alcoolice). Aceasta include: toată publicitatea, numele mărcii, descrierea produsului, ambalajul și etichetarea, comunicarea digitală și prin telefonie mobilă, sponsorizările, plasarea produselor, promoțiile (în comerț și în afara acestuia) și materialele din punctele de vânzare.

În calitate de lider al industriei, punem în aplicare o abordare consecventă și eficientă pentru a încuraja atitudini responsabile față de alcool și descurajăm în mod activ abuzul de alcool. Procedând astfel, jucăm un rol activ în sprijinirea reducerii consumului iresponsabil de alcool.

Angajații în calitate de administratori

Ne încurajăm angajații să fie ambasadori ai responsabilității privind consumul de alcool și să își asume întreaga responsabilitate pentru consumul de alcool.Companiile Heineken din întreaga lume implementează Cool@Work – un program de informare și prevenire a consumului de alcool la locul de muncă. Acesta urmărește să îmbunătățească siguranța și sănătatea la locul de muncă, să asigure un consum responsabil de alcool și să sporească gradul de conștientizare, angajament și rolul de ambasador în rândul angajaților.Angajații sunt împărțiți în trei grupuri, iar fiecare grup primește informații și sprijin specific:

  • Verde: majoritatea celor care consumă alcool cu moderație și sunt consumatori responsabili.
  • Galben: Cei care riscă să dezvolte probleme cu alcoolul din cauza activităților sau caracteristicilor profesionale.
  • Roșu: Persoane care prezintă probleme de performanță sau de sănătate din cauza consumului de alcool.

Comunicarea și instruirea specifică sunt puse în aplicare anual de către societățile noastre de operare la nivel mondial, utilizând instrumentele și metodele cele mai adecvate pentru nevoile pieței locale.

Colaborarea cu industria

Industria poate fi un partener valoros pentru a încuraja consumul responsabil de alcool. Impactul combinat al producătorilor de bere care lucrează împreună pentru a aborda probleme comune este mai puternic și, în unele cazuri, are un impact mai mare decât cel al companiilor care acționează singure.

Grupurile industriale, guvernele, organizațiile neguvernamentale, grupurile de consumatori, forțele de poliție, legiuitorii, comercianții cu amănuntul, proprietarii de baruri și pub-uri și grupurile comunitare, cu toții au un rol valoros de jucat în încurajarea consumului responsabil.

Colaborăm cu producătorii de bere la nivel global (Worldwide Brewing Alliance), regional (de exemplu, Brewers of Europe) și la nivel de piață în cadrul unor inițiative comune de promovare a consumului responsabil. De asemenea, cooperăm cu industria alcoolului la nivel global (de exemplu, Centrul Internațional pentru Politici în domeniul alcoolului) și pe multe piețe (de exemplu, Grupul Portman din Regatul Unit).

Lucrul în parteneriat

Vom colabora cu ceilalți pentru a încuraja atitudini responsabile față de alcool și pentru a aborda problema daunelor cauzate de alcool. Organizația Mondială a Sănătății a recunoscut că producătorii de bere pot contribui în mod eficient la reducerea efectelor nocive ale alcoolului.

În prezent, avem parteneriate cu o varietate de ONG-uri și părți terțe pentru a aborda diferite zone ale efectelor nocive ale alcoolului.

Și o singură bere este uneori prea mult.

Fie că ești campion la sporturi cu motor sau prietenul pe care te poți baza că îi va conduce pe
toți acasă, amintește-ți mereu că, la volan, până și o singură bere este prea mult.